skämt över styr

Ett skämt är alltid ett skämt, men skämt kan bli så himla fel placerade.
Det fick 2 av mina kollegor erfara idag.
Min mat är för mig helig, så kom inte och skämta om den eller på annat sätt förstör den.
Jag lämna rummet i 2 sekunder och när jag kommer tillbaka påstår dem att de lagt något i maten.
Någon minut senare började vi prata om spindlar.
Då kom en av dem på snilleblixten att påstå att de har lagt spindlar i maten.
Trött och hungrig som jag är blir jag lite extra känslig, mao jag blev arg och ledsen.
.
De försökte vara roliga, men det blev så fel!
Med dem är det många som borde lära sig när det räcker,
.
Just nu väntar jag bara på ett enkelt "Förlåt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0