Sömn, fest och längre hår!

Jag har listat ut att sömn är underskattat.
Jag behöver sömn för att fungera, punkt!
.
Firade Mimmi som fylle år i onsdags. =D Nu är hon lika gammal som jag ^^,
Sov 2 timmar innan jag skulle upp och jobba.
Efter jobbet i torsdags åkte jag till Mimmi för att fixa hennes hår. Började vid 9 och slutade vid 5 på natten...
sov kanske 3-4 timmar
Fredag, upp, ut, shoppa, stressa hem och fixa sig innan det var dags att dra till Jave på förfest innan vi stampa loss på Ravet.
Sov kanske max 5 timmar inna jag behövede gå upp för att åka till landet.
Firade farmor och sen somnade jag på soffan vid 10 tiden lördag kväll och vaknade vid 2 av att ryggen gjorde ont, hoppade då ner i sängen i stället...
.
Kontentan av detta är att ryggen gör ont, party humöret är på topp(?)
Och min slutsatts är att om man ska göra allt detta ska man ha lite mer sömn än jag fick XP
But who cares? Jag lever och mår bra ^.^ det är väl iaf huvudsaken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0