FEL!!!

En bild säger mer än 1000 ord.
JAG HÅLLER MED!
Några väl valda ord kan ge tröst samtidigt som de kan såra.
Om man ber om updates och frågar hur det är ska mana då försköna sanningen för att underlätta för den man pratar med?
Eller ska man säga rätt ut vad som händer och sker?
.
Den här gången var inte sanningen rätt att säga, jag skulle förskönat. Men hade jag kanske sårat fler då?
Eller skadades många fler nu?
.
Kanske ska jag bara vara tyst och inte säga något alls?
.
Oavsett hur jag gör så kommer någon må dåligt över det. Och ett missförstånd är oftast ett faktum.
Något som kan vara så välmenat kan bli så fel! Och varför?
Jo, för att allt vi säger uppfattas olika hos varje person. Vilket i sin tur kan ställa till med en himla massa problem!
.
MWAAAAAAAAAAA!
.
VARFÖR SKA ALLT ALLTID BLI SÅ HIMLA FEL???????
Allting bygger bara på ett enda stort fett missförstånd!
.
Hur som så är det JAG som är det svarta fåret i detta drama!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0