Julfrid

Haha, nu kommer antagligen ett sånt där klassiskt "ta det lugnt i julstressen" inlägg.
Men va fan (ursäkta svordomen), ta det lugnt.
I år är faktiskt första året på länge som jag faktist känner att jag har en julstämning.
Och det bara för att jag är avslappnad och tar det lugnt!
.
I år är också första året jag verkligen känner av att jag har vänner som bryr sig.
Det är endå en speciell känsla när man öppnar en julklapp från ens vänner och så har den verkligen tänkt till och köpt eller gjort något utefter hur man är som person.
Jag är verkligen glad för det!
Ni, gör mig glad.
(sentimentalt äckel prat jag vet) Men det är verkligen speciellt och vill dela med mig av den glädjen.
Bästa Julen so far this year!
.
I morgon är det julafton!
Längtar. Haha, jag är faktiskt som ett litet barn just nu ^^ Väntar på att det ska blir kväll så man kan få sova och vakna upp och känna att nu är det julafton.
Och under granen ligger det massor med presenter!
Det finns inget bättre än dom där morgonpaketen som jag alltid fått i min julstrumpa. :D
Nu återstår bara att se vad Tomten kommer med i sin säck i morgon ^^
.
God Jul på er
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0