Be proud

Är det något jag kommit fram till idag är det att det är så många som inte vågar stå för sig själva och hur man ser ut.
.
Jag har några gånger funderat på modell som yrke, och jag tror att jag skulle lyckas.
Jag vågar stå för den jag är och jag tror att jag är en av få kvinnor som inte har komplex för kroppen.
Jag trivs som jag är och skulle inte vilja ändra på något egentligen.
.
Jag tycker att det är synd att det inte finns fler som jag.
Jag menar, de flesta ser bra ut men tror inte det. Våga vara stolt över det du har och våga visa vem du är.
Tjock som smal, kort som lång. Alla har vi något att visa upp, alla ska vi vara stolta över vad vi fått.
.
Stå på dig, det är du värd!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0