? <3 <|3 !

Vad sabbade det den här gången?
Det faktum att jag i början dejtade 2 stycken samtidigt eller var det att jag var ärlig och öppen om mig och mitt liv?
.
Men ska det behöva spela in på att något sabbas totalt?
Jag försökte förklara att person A inte betydde nåt att han och jag inte hade något ihop alls längre.
Trotts det så försöker person B prata om och fråga om jag och A fortfarande träffas.
Nu står jag där helt tomhänt och ensam.
Allt jag nu kan göra är att analysera situationen och försöka att inte hamna där igen.
Person B har nu träffat en annan och lämnat mig helt ensam och utan någon alls.
Anlednig?: Han trodde jag fortfarnande dejatde person A.
.
Nu när sanningen kommit fram, den som jag så länge försökt förklara.
Vad har jag då lyckats med?
INGET!
Vad har person B åstadkommit?
Sårat mig och skaffat sig en flickvänn...
.
Men jag får väl göra som Magnus Uggla sjunger:
"Sluta kasta pärlor åt svin"
.
.
Men så är det väl också?? Lagen om alltings jävlighet menar jag!
Man kan inte få ha det bra för länge... för lyckan den tar slut!
Iaf för mig... jag får visst aldrig känna på en lycka som varar ens en liten stund!
.
.
Men jag tänker trösta mig med att jag har fantastiska vänner som poppar upp från oväntade håll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0