Suck

Åh jag blir så arg på mig själv...
jag har mina känslor när till hands och blir så arg när dom gör sig påminda på fel tillfälle.....
Anki vart är du när jag behöver dig som mest. Du är på riktigt den enda som vågar ge mig en käftsmäll och säga åt mig att nu räcker det. Jag behöver det.. inte massa äckligt medlidande.
.
Vad än värre är att jag inte riktigt kan berätta hela sanningen för alla... jag har känslor innom mig som jag inte vågar berätta för nån. Det kommer bara förstöra så himla mycket.
.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
.
Jag vill berätta jag verkligen vill.. jag önskar inget annat!
Hatar att känna såhär.
.
Allt jag önskar är lite egentid med en person.
Tid att bara få vara, tid att få prata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0