Härligt med komplimanger

Att få en genomärlig kompliman känns så fantastiskt underbart.
.
Komplimangen:
"Du är en så fantastisk tjej, du förtjärnar verkligen någon som är vettig. Jag vet att dom inte är många, jag är själv inte en av dem. Men du är verkligen helt fantastisk. Du har alltid ett leende på dina läppar och är alltid snäll och trevlig. Det känns så fantastikt varje gång jag kommer till jobbet och känner mig nere och så möts man av ditt energirika leende."
.
Att få höra det värmde mitt hjärta. Att få valuta för att man ler på mornarna, att få höra att man är fantastik känns alltid underbart.
.
Jag hoppas att alla någon gång kommer få höra så fantastiska komplimanger. För alla förtjänar det!
.
peas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0