Jobb vs fritid

Vart går gränsen på hur privat man ska vara på jobbet?
Kan man ragga på jobbet?
Eller vad är egentligen accepterat?
.
Jag står just nu i valet och kvalet till hur jag ska hantera detta.
1. Jag trivs på jobbet och har bra, snälla, schysta kollegor
2. Några av dem har so far uppvisat förhållandekvallitet och eller kompiskvallitet.
3. Jag har varit ute på krogen med några av dem
4. Jag har en av alla dessa på Facebook.
.
Skulle jag bli tillsammans med någon på jobbet kan jag inte riktigt visa det utåt.
Det måste vara lite annonymt, eller?
.
Hur man hanterar situationen och vad man gör tror jag är så himla beroende på situationen man har på jobbet, och vad man har för jobb.
To be continued säger jag om mitt privata jobbliv =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0