Töntigt?

Ledig från jobbet idag, vilket iof var bra. Massa tid att städa och fixa eftersom jag snart ska flytta.
Hur som jag vaknade sent idag och skule göra frukost.
Värmer mjölk på spisen och glömmer kastrullen XD
Ingen skada skedd, but still!!
Satte mig senare och tittade på TVn och vad går inte då om inte sen dokumentär om Jonasbrothers. :D
Den var faktiskt riktigt bra och kalla mig töntig, men jag tycker om sånt!
Disney och annat "töntigt", Jag uppskattar sånt.
Alla har vi väl något "töntigt" som vi gillar även fast vi växer upp och blir stora?
Visst jag har mina vuxna sidor och massa sånt som ger "vuxenpoäng". MEN, jag är bara 19 och kanske lite för vuxen för min ålder. Så man behöver ju saker som gör att man är mer i ålder eller hur?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0