Minnen!

En vän som flyttat är långt bort!
Många minnen tillsammans som nu känns som bortblåsta!
.
3 år tillsammans med missförstånd och många planer, en sommar som oskiljaktiga!
Och nu har du knappt tid att svara på något av dina meddelanden från dina närmaste?
Vi vet att det är mycket att göra, men vi känner oss bortglömda.
.
Kommer jag bli lika dan?
Kommer jag inte svara på meddelanden när jag flyttar?
Jag hoppas inte det!
.
Jag tror inte jag skulle klara det, men vem vet? Det är kanske lättare sagt än gjort att hålla kontakten?
Jag kan iaf lova att jag håller er uppdaterade här när jag har tillgång till internet.
.
Annars få vi brevväxla!
Jag älskar att brevväxla, bland det bästa som finns!
.
http://www.youtube.com/watch?v=bATviFQEEUo
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0