Relationer

Singel och lycklig... eller?
Att vara singel brukar för många innebära att man kan göra precis vad man vill utan att behöva ta hänsyn till en annan.
Medans andra känner en stark längtan efter att få känna att man vill ta hänsyn till en annan.
Mao, vissa vill sitta fast i förhållanden medan andra inte vill det.
.
Detta är en sanning jag tycker att alla borde förstå.
Jag har många gånger pratat med personer som säger att det är bäst att vara singel och att man är dum om man inte förstår det. Ett annat spännande faktum är att dessa personer är de som byter partner lika ofta som jag byter underkläder och sen står och påstår att de har det svårt att hitta någon att bli tillsammans med.
.
Jag dömmer inte, tycker bara att logiken är lite flummig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0