Shape up

Efter noga funderande igår så insåg jag att jag inte behöver vara deppig alls.
Ja visst, jag tyckte om snubben, B som jag kalla honom igår, och det gör jag fortfarande.
Men på vilket plan gillade jag honom egentligen?
Med noga eftertanke så tror jag att jag försökte vara honom till lags, och gav honom en chans mest för att han bad om en. Hade vi då fortsatt och skapat oss ett förhållande så hade inte det varit rätt!
Jag har varit kär och vet hur det är och kan då med ärlighet säga att det inte var kärlek jag kände för honom.
.
Nä jag får hålla mig till att han är min vän :)
Det är ju inte så illa pinkat det heller!
Eftersom jag kom till denna insikt så har jag också kunnat gå vidare och inse att jag inte behöver honom på det sättet. Det finns många fiskar i den här sjön kallad livet! :P
.
Jag tycker att jag lyckats med en ganska så bra spellista på spotify, med många bra och eftertänksamma låtar.
Bland annat dessa för att nämna ett fåtal:
Magnus Uggla                         
- Pärlor åt svin                        
Nanne Grönwall                      
 - Unik                                      
- Vem är perfekt                      
- Jag orkar inte älska dig längre
Nordman                                
- Ta mig för den jag är             
Creed                                   
- A thousand faces                 
Gloria Gaynor                        
-I will survive                         
.
Äh jag får helt enkelt se vad livet har att erbjuda!
Ta alla erfarenheter jag skapat mig och använda dem vist. Inte upprepa samma misstag som tidigare och så vidare.
En vis person sa en gång att "vi lär oss något nytt varje dag"
Är det inte fakta mässigt eller något om någon annan så är det något om dig själv.
Tar man tillvara på den erfarenheten och lärdommen så har man kommit långt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0