Dejt

Åh jag var på dejt igår...
Det var hur mysigt som hällst... visst jag lärde känna snubben genom internet... men vem gör inte det nu för tiden höll jag på att säga..
.
Jag blev bjuden på en helkväll med middag och massa drinkar.
Huuuuuuuur mysigt som helst.
.
JAg har nu de senaste dagar haft extremt många och långdragna konversationer om kärlek.. och ingen har varit särskilt upplyftande!
Men jag vill inte sticka under stolen med att jag älskar den nervösa känslan innan man ska på dejten.
Den där väntan och funderingarna.
"Kommer han gilla mig, kommer vi ha något att prata om osv, osv."
.
Själva dejten i sig är för mig just nu det ovesentliga... jag vill lyfta upp de nervösa innandejtenkänslorna.
Åh dom är fett underbara ^^
.
Dom ger en hopp... och hoppet är som dom säger det sista som lämnar människan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0