This is me!

Hej världen, trodde aldrig jag skulle säga detta. Men JAG har skapat en blogg...tror inte jag kommer outa det till folket som känner mig till en början. Får väl se.
Jag är på väg att pröva mina vingar och lämna boet. Detta innebär att jag kommer lämna landet!
MEN!
En del av mig vill stanna och en annan vill att jag ska åka. Jag känner mig så splittrad, jag vet inte vad jag ska göra.
Jag vet att det i första hand är mitt eget val, men jag kan inte låta bli att påverkas av de andra.
Många kommer bli jätteledsna om jag åker, även fast jag bara är borta cirkus ett år.
Men ett år är lång tid. Lång tid att inte kunna träffas och bara flumma...
What to do, what to do.
Jag får helt enkelt följa mitt eget råd till alla andra!
"Du är herre över DINA egna val, följ DITT hjärta och du ska se att allting löser sig till det bättre!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0